Tuesday, January 15

rat surgery !!




hai assalamualaikum

sebagai student sains yang sangat bertauliah so, im the one  :)
hendaklah berani melakukan kajian- kajian sains yang telah tertakluk sbg terma dan syarat  utk menjadi seorang pelajar sains bhaha :D wasting time baca entry ceni
okey , mmg sangat pelik tetiba muncul setelah sekian lama menghupdate belog yg entah hape hape and mmg tak menarik !
kesah plak eden.

act, aku ada buat satu eksperimen yang buleh dikatakan mencabar gak la bagi seorang pompan lemah  mcm aku ni kan. yeah ,im a girl like that . sbb tu aku selalu dibuli di hostel. ya member aku  suka tibai kasut toilet aku yg cun time aku takdak . haha .buleh dikategorikan sbg dibuli tak ? hee . tapi mcm mna sekalipun aku tak buleh nak buat alasan sakit perut ka . lab coat tetinggal ka (buat buat balik hostel ambik lab coat padahai singgah cafe) . or any reasons yang buleh mencuri hati pensyarah utk memberi aku peluang utk tidak melakukan eksperimen yang melemahkan batin ku itu. ohh no. sebab apa tahu ? aku tak pandai berbohong . ohh please someone tell me how to lie. haha . im lying .

oke this is THE RAT that i have to melapah dan menyiat nyiat kulitnya sehingga nafasnya yang terakhir. busuk ya AMAT ! toksah dok kata. bukan bau bangkai tapi bau mcm kita dok siang ayam/ikan . haar lebih kurang la. tapi ni bukan ayam tapi tikuss. buleh imagine dak ?

let us see...
                                                


TADAAAAAAAAAA !!!!                                                                                           
                             
bayangkan anda yang comel berhadapan dgn tikus gergasi ini
bahahahahhaa .


sorry . this is the real one

comels kannnnn. so sangat kasihan time aku start pegang knife yg doc doc dok guna tu pastu tunggu apa lagi . siaattt rr haha then melapah sambil  pejam mata sekurang kurangnya aku tak tengok dia disiksa mcm tu so better pejam.
 haha. akhirnya , berjaya gak even ko tu comel tapi disebabkan tanggungjawab aku. terpaksalah ko sacrifice diri ko utk aku. hahahahaha. yess aku berjaya tanpa mengeluarkan sedikit pun blood . hee

pic di bawah ni sila hayati :)


terseksanyaa .. 





tgok muka cikit . hehehhehehehehe



muka tersenyum manis tatkala berjaya operate tikus
hahahahhaha
(muka letih)


ooppssss. the rat still alive
tekejut gilaassss. so before nak throw away that binatang . kenalah mencocok jantungnya supaya dia mati dalam keadaan  tidak terseksa okeyhhh  however, aku buleh digelar pembunuh kerana mencocok jantung makhluk comel ni =="

sorry tikus. iskk

tenkiu sapa yang sudi baca
yang sudi jala ea :)
















































No comments: